Jag har världens bästa föräldrar

Postat den: 2012-04-30 @ 19:39:35 | Människor | Kommentarer (1)

Mina föräldrar ställer upp för mig när som helst var som helst.
Köper de jag behöver haha.. Även att de säger att jag är bortskämd.. Inte mitt fel Hihihi , de gjorde mig bortskämd.. Men iaf, de kör mig dit jag vill, de lägger ner så mycket saker och pengar för MIG lilla MIG?!
Ett par stövlar för mycket pengar får jag.. En hjälm, sen har jag en häst, bor på en alldeles EGEN gård. Med en SUPER fin familj. Vad ska jag klaga på?
Detta är lyx och allt tack vare mina Föräldrar.
De ställer upp dag som natt och älskar mig för den jag är såklart.

~de är dom som vet allt om mig, men ändå älskar mig~

Jag älskar er. För alltid!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Jimmy

Awesome vägg :D

2012-05-01 @ 20:00:17
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan