Hoppträningen.

Postat den: 2012-04-18 @ 20:47:08 | Hoppträningar | Kommentarer (0)

Nu har jag hopptränat och kommit in och käkat hamburgare.

Idag så hoppade vi en bana, första rundan gick åt skogen. Seriöst. jag koncenterade mig INGETting. och boss var inte på G.
vi hoppade de 2 första hindrerna lite flängigt. men ändå OK. sen kom det en kombination och han hoppade av för nära, jag tappade lite fokus eller mke, och tappade balans. sen hoppade han va för nära på oxern, vilket gjorde att jag gled fram på halsen och tappade BÅDA stigbyglarna. När han landade gled jag fram ännu mer på halsen och var nära på att ramla av. men NEJ f*n heller. Jag rätade på ryggen och hoppade i sadeln på något sätt utan stigbyglarna i gallopen. Det funkade och jag hade hittat tillbaka balansen, då kom det en till kombination. Han hoppade för nära första, bra andra sen tre gallopsprång till andra, då han hoppade för nära igen, sen planka vilket han stannade på... sen hoppade vi det andra gången och det funkade, sen på oxern som blev bra.
Han ropade på mig och gav mig en ganska rejäl utskäldning. Men ja fattade rundan var kass. mer än kass hemskt. jag var inte vid liv inte koncenterad. Det var mitt fel, jag tog mig i kragen och hoppade banan igen.
Jag koncenterade mig fullt och brydde mig inte om NÅGOT annat. Det gav resultat. han sa att den rundan gick jäkligt bra. Sen hoppade jag en av kombinationerna igen. och det funkade.
Så han sa:
- Glöm första rundan Lina. andra och sista hoppet var bra. Du ska koncentera dig på det bra.
Som att han fattar exakt. Det var det jag ville höra.
Jag brukar gå runt och tänka på F*n skit också den dåliga rundan gick åt skiten. bajs nu gick hela passet dåligt.
Men nu sa han ju att jag inte behövde koncentrera mig på det. Så nu kändes det bättre.
Det gick sådär.
Men nu vet ni.


Här får ni en film, detta gången var den som gick typ bra, men klippte bort lite när han stannade på planket så det ser ni inte.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan